Bezpłatne wsparcie Magento w ramach hostingu

Nie jesteśmy tyko firmą hostingową...

Najczęściej kupując hosting klient dostaję login i hasło do panelu hostingowego i od tego momentu musi już radzić sobie sam z oprogramowaniem które wgra na serwer. Jest to standardowy model usług który oferowany jest przez firmy oferujące hosting Magento. Ale nie u nas...

Wsparcie dla każdego klienta

Wraz z hostingiem i jego wsparciem, nasz klient dostaje profesjonalne wsparcie w problemach Magento. Jeśli ma problem wystarczy że napisze do nas wiadomość e-mail z opisem usterki, a my się już wszystkim zajmiemy. Nasi programiści znają Magento jak własną kieszeń i naprawiali już niejedną instalację Magento, popsutą przez klientów lub ich programistów.

Oczywiście jeśli klient będzie popełniał cały czas te same błędy to nie będzie to wsparcie bezpłatne - wtedy umawiamy się z klientem na dodatkową kwotę w ramach której będziemy wykonywać dla niego takie prace dużo cześciej. Jeśli jednak klient poprosi nas o pomoc raz na jakiś czas nie będzie z tym problemu aby pomóc mu w ramach bezpłatnego supportu.

Największy limit bezpłatnych poprawek klient ma w pierwszym tygodniu po przeniesieniu sklepu, wtedy taki sklep poddawany jest optymalizacji i jest możliwość bezpłatnej poprawy wszystkich błędów sklepu Magento które wskaże nasz klient.

Uważamy że taki model wsparcia Magento jest bardzo przyjemy dla naszych klientów. Zamiast wściekać się i tracić czas na naprawianie błędów, klient może skupić się na tym co w tym biznesie jest najważniejsze - sprzedawaniu.

To się opłaca

Faktem jest też to że nasi klienci nie rezygnują z nas także z powodu bezpłatnego supportu. Zawsze mogą do nas napisać i poprosić o poprawę znalezionego błędu. Mamy też nadzieję że nie wyobrażają sobie współpracy z innymi programistami i administratorami którzy za każde takie zlecenie brali by nie małe pieniądze.

Masz jeszcze jakieś pytania odnośnie bezpłatnego wsparcia Magento, napisz do nas, na wszystkie pytania odpowiemy.